Kamis, 01 November 2012

HEART DISEASE / PENYAKIT JANTUNG


HEART DISEASE
Heart disease is Western society number – one killer. It accounts for one – third of all deaths in America and for well over half the deaths among middle aged men. Heart disease was relatively rare in America at the turn of the century, but it has risen dramatically since then, with a slight downturn in 1960.
Heart disease is often viewed as 3 disease of modern living, spuried on by the habits and the stress of industrialized society. Evidence for this idea comes from the fact that non – Western societies have relatively low rates of heart disease. And there is a higher rate of heart disease among immigrants to America, such as Japanese Americans and Chinese – Americans, than among those who remain in their native country, suggesting that something about the Western environment promotes the development of the disease.
Heart disease usually involves the formation of a fatty substance called plague in the walls of the coronary arteries that supply blood to the heart. If the arteries become narrowed enough or blocked. The person may suffer a heart attack, that is death of a region of heart muscle tissue. Cause disease, especially empty plastic cups or glasses. They can be filled out with water coming from the rain. This can be placed for dengue mosquitos to spread out. Besides, these rubbish can deteriorate

PENYAKIT JANTUNG
Penyakit jantung adalah angka masyarakat Barat – pembunuh sesuatu. Ini bertanggungjawab satu – ketiga dari semua kematian di Amerika dan untuk kebaikan berlalu separuh kematian antara orang-orang setengah tua. Penyakit jantung secara relatif jarang di Amerika pada pergantian abad, tapi yang ini telah singsing secara dramatis sejak itu, dengan satu kecenderungan untuk menurun lalai pada 1960.
Penyakit jantung adalah sering pandang sebagai 3 penyakit hidup modern, spuried pada oleh adat kebiasaan dan penekanan dengan masyarakat diadakan industri. Bukti untuk ide ini berasal dari fakta yang bukan – masyarakat Film Koboi secara relatif telah kecepatan-angka rendah dari penyakit jantung. Dan terdapat sebuah rate lebih tinggi dari penyakit jantung antara imigran ke Amerika, seperti itu Amerika Yang Jepang dan – Orang Amerika Cina, dibandingkan antara yang tersisa pada negara asli mereka, menyarankan yang tentang sesuatu lingkungan Barat meningkatkan pembangunan dari penyakit.
Penyakit jantung biasanya melibatkan formasi dari satu unsur lemak memanggil goda pada tembok dari jantung nadi serangan barang persediaan itu darah ke perasaan. Kalau arteri menjadi cukup dipersempit atau terhalang. Orang mungkin menderita satu serangan jantung, yang kematian dari satu daerah tisu otot hati. Sebabkan penyakit, terutama kosong cangkir plastik atau gelas. Mereka dapat diisi dengan air berasal dari hujan. Ini dapat ditempatkan untuk nyamuk demam berdarah untuk bentangkan. Di samping, sampah ini dapat buruk

Tidak ada komentar:

Posting Komentar